Kliendilugude
struktureeritud analüüsimine andis meeskonnas head tulemused juba esimesel kuul
kui alustasime regulaarseid kovisoone.
Kolm peamist positiivset muutust, mis meeskonna regulaarsete kovisoonide
läbiviimisega kaasnesid:
1. Meie koosolekud lüheneseid vähemalt 30 minuti võrra - aega, mida alati oli nii vähe, tekkis nüüd hoopis juurde!
2."Kohvinurgas" lõppesid kurtmised klienditöö raskustest
3. Kliendilugude ühisarutelud andsid suurepärase võimaluse hädavajalikuks jagamiseks ning kindla tunde, et meil on pühendunud meeskond ja me teeme head tööd isegi siis, kui juhtum on nö. lootusetu".
Heidi Rätsep, sotsiaaltöötaja
Caritas Eesti MTÜ
1. Meie koosolekud lüheneseid vähemalt 30 minuti võrra - aega, mida alati oli nii vähe, tekkis nüüd hoopis juurde!
2."Kohvinurgas" lõppesid kurtmised klienditöö raskustest
3. Kliendilugude ühisarutelud andsid suurepärase võimaluse hädavajalikuks jagamiseks ning kindla tunde, et meil on pühendunud meeskond ja me teeme head tööd isegi siis, kui juhtum on nö. lootusetu".
Heidi Rätsep, sotsiaaltöötaja
Caritas Eesti MTÜ
Koolituse kasud minu jaoks olid:
1. Sain koolides, lasteaedades ja
mujal rakendada koolituses õpitut
2. Väiksema ajaga saavutati rohkem
tulemusi suurema hulga inimestaga
3. „Ajaliinid“ andsid väga võimsad
tulemused – kogesin mitme meeskonnaga, kuidas püstitatud eesmärgid said tõesti
teoks
Leena Arras,
Pääsküla Gümnaasiumi direktor
Antud
koolitus on esimene osa superviisori väljaõppest. Koolituse lõpetanu võib
jätkata väljaõpet superviisorite grupis, mis algab 2015 aastal. Samas võib
jääda ka antud täiendõppe raamidesse.
Esimese osa eesmärgiks on: koolitada välja ühest
organisatsioonist või eriala ühendusest inimesed, kes oskaksid juhendada
kovisiooni gruppe oma valdkonnapõhiste keeruliste juhtumite lahendamiseks
Kovisioon on kliendijuhtumite struktureeritud
käsitlemine kolleegide või juhtumit ühendavate spetsialistide grupis.
Kovisiooni viib läbi kovisiooni juhendaja, kes on vastavate oskustega
kollektiivi poolt volitatud töötaja. Koivisiooni grupp toimub kokkulepitud
regulaarsusega ja selle eesmärgiks on leida keerulistele
kliendihjutumitele toimivaid lahendusi. Struktureeritud meetodid aitavad fookuses hoida juhtumid ja
professionaalsed oskused, mitte tegeleda omavaheliste suhete,
hoiakute, üldiste arenguküsimuste jm sellisega, mille jaoks saab
korraldada eraldi koosolekuid.
Käesoleva kursuse läbivateks lähenemisviisideks on tegevuslikud supervsioonimeetodid, mida
kombineeritakse teiste tehnikate ja mudelitega.
Programmi läbimise tulemusena osaleja:
1. Mõistab kovisiooni põhimõtteid ja
selle kasutamist vaimse tervise hoidjana süsteemis.
2.
Teab 7-t juhtumipõhist supervsioonimudelit
ning oskab neid rakendada.
3. Oskab juhendada kovisiooni gruppe ja kovisooni sessiooni.
4.
Teab kriisisekkumise võtteid.
Sihtgrupiks on
professionaalid, kes töötavad ametites ja organisatsioonides (tervishoid,
haridus, sotsiaal- ja ka ärivaldvaldkonnad), kus igapäevatööga seotud
kliendijuhtumid nõuavad tihti kiiret kollegiaalse juhendamise süsteemseid
oskusi ilma väljastpoolt superviisorit vm spetsialisti kasutamata.
Grupi suurus on kuni 20 inimest.
Kursus koosneb
omavahel loogiliselt seotud moodulitest:
MOODULID
|
KUUPÄEVAD
|
1.KOVISIOONI LÄBIVIIMISE PÕHIMÕTTED, KOVISIOONI JUHENDAJA
KOMPETENTSIMUDEL, KOVISIOONI
SÜSTEEMI LOOMINE OMA ORGANISATSIOONI JAOKS. STRUKTUREERITUD SUPERVSIOONI
BAASMUDEL.
|
18-19
02. 2014
|
2.KOVISIOONI SESSIOONI JUHENDAMINE JA MEESKONNA JUHENDAMINE.
STRUKTUREERITUD SUPERVISIOONI MUDEL, KUI JUHTUMIL ON PALJU OMANIKKE
,
|
18-19
03. 2014
|
3.KEERULISE JUHTUMI KONSTELLATSIOON KOVISIOONIS
JA SUPERVSIOONI STRUKTUREERITUD
PAARISMUDEL
|
15-16.
04. 2014
|
4.ISIKSUSE STRUKTUURID KRIISIDE JA AKUUTSETE NING
KRIISIJUHTUMITE JUHENDAMINE
|
13-14.
05. 2014
|
5.KOVISIOONI JUHENDAJA ISIKSULIK ARENG
|
17-18.
06. 2014
|
6.„KONTEINER“ MUDELI JA 6-MÜTSI MUDELI KASUTAMINE
EMOTSIONAALSELT LAETUD OLUKORDADES. SÜSTEEMNE SUPERVSISIOONI MUDEL JA SUPERVSIOONI STRUKTUREERITUD KOLMIK- MUDEL
|
26-27.
08. 2014
|
7. KOVISIOONI JUHENDAMISE PRAKTILINE DEMONSTREERIMINE, SUPERVISIOON
JA KOKKUVÕTETE TEGEMINE
|
23-25.
09. 2014
|
Kursuse käigus kasutatavad õppemeetodid
on:
loengud, grupitööd, arutelud, rollimängud, projektitööd, üksteise juhendamine,
supervisioon. Koolitustel antavad ülesanded on praktilise suunitlusega –
vastates küsimusele, kuidas saadud teadmisi rakendada reaalses tööelus.
Koht: Tallinn, Süda 1, Moreno Keskus
Hind:
1500 EUR. Samast organisatsioonist teisele osalejale soodustus -10%
Koolitajad: Karin
London ja Pille Isat
Karin London –
TIP Koolituse koolitaja aastast 1994 ja superviisor aastast 2006.
Haridus: Superviisor
(Institut für supervision organisation kommunikation 2006),
ärijuhtimise MBA (Tartu Ülikooli
majandusteaduskond 2003),
sertifitseeritud grupiterapeut
(Rootsi Moreno Instituut 2000), NLP ärikonsultant (1998), TÜ
eripedagoogika (1993).
Pille Isat – Moreno Keskuse psühholoog, koolitaja,
superviisor ja grupiterapeut. Tallinna Psühhodraama Kooli direktor
Haridus: Psühholoog
(Tartu Ülikool), TEP - psühhodraama terapeut, koolitaja ja superviisor, (Nordc
Board of Examiners in Psychodrama, Sociodrama and Group Psychoterapy), Eesti
Supervisiooni ja Coachingu Ühingu liige, Laste ja Noorte Kriisiprogrammi liige
Info
ja registreerimine:
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar